C-junioreiden kuulumisia
Vesipalloseura Sentterit ryJulkaistu: 10.02.2023 14.19

C-junioreiden kuulumisia

Senttereiden C-juniorien joukkue on pelannut tällä kaudella 9 ottelua, joista saldona on kaksi voittoa ja seitsemän tappiota maalierolla 105-117. C-junioreiden ikäkausisarja on kuitenkin ollut koko kauden todella tasainen, mikä näkyy sarjan viimeisimmissä tuloksissa sekä maalierossa.

C-junioreiden joukkue rakentuu yhteistyössä porilaisten, tamperelaisten sekä jyväskyläläisten juniorien voimin. Viimeksi joukkue pelasi helmikuun alussa kolme ottelua Helsingissä Espoon Cetusta (19-13 tappio), Stadin Kuhia (17-13 tappio) sekä Turun Uimareita (10-7 tappio) vastaan. Kaikki kolme peliä olivat siis todella tiukkoja ja todella hyvää harjoitusta pelaajille.

IKC-joukkuetta valmentaa Mikko Tuominen - hänen mukaansa joukkueessa on paljon potentiaalia, mutta joukkue ei ole vielä päässyt harjoittelemaan tarpeeksi yhdessä, mikä näkyy tuloksissa.

C-juniorien seuraavat ottelut ovat Turussa 4.-5.3. sekä Porissa 1.-2.4. C-junioreiden tarkemmat otteluaikataulut löytyy osoitteesta https://vesipallo.torneopal.fi/taso/sarja.php?turn...

Seuran uusimmat

Vesipalloseura Sentterit

Vesipalloseura Sentterit on kautta aikain Porin parhaiten menestynyt palloiluseura. Kymmenen Suomen mestaruutta, neljä hopeaa ja yksi pronssi kertovat ahkerasta harjoittelusta, taitavuudesta ja loistavasta menestyksestä.

Toimintamme keskiössä on lapset ja nuoret, joille pyrimme mahdollistamaan mahdollisimman edullisen matalan kynnyksen harjoittelun.

Senttereillä on lisäksi miesten edustusjoukkue, joka pelaa vesipallon SM-sarjassa.